Fortenova grupa prepoznaje da se integritet i reputacija temelje na povjerenju zaposlenika i poslovnih partnera, i stoga primjenjuje i promiče etička načela i vrijednosti, proaktivno težeći poštivanju pravne regulative i najviših mogućih poslovnih standarda s ciljem reguliranja i jasnog komuniciranja korporativne odgovornosti, regulatorne usklađenosti, te zaštite onih osoba koje “progovore” protiv sumnjivih ili počinjenih Nepravilnosti.
Uočene nepravilnosti i neetična postupanja moguće je prijaviti putem sljedećih kanala:
1. Prijava nepravilnosti sukladno Etičkom kodeksu Fortenova Grupe
Svi dionici mogu podnijeti pritužbu na neetično postupanje u vezi s poslovnim aktivnostima Fortenova Grupe (Fortenova grupe d.d. i njenih ovisnih i povezanih kompanija) temeljem Etičkog kodeksa Fortenova Grupe.
Kako se podnosi prijava neetičnog postupanja?
Prijavu je moguće podnijeti na sljedeći način:
- poštom na adresu: Za Etičko povjerenstvo – Fortenova Grupa, Republika Hrvatska, 10 000 Zagreb, Marijana Čavića 1, s napomenom: “ne otvarajte”;
- elektroničkom poštom na e-mail:
eticko.povjerenstvo@fortenovagrupa.hr - telefonskim pozivom na broj s automatskom sekretaricom: +385 1 237 2555.
Što sve mora sadržavati prijava?
Pritužbe podnesene Etičkom povjerenstvu moraju sadržavati detaljno obrazloženje koje opisuje prirodu neetičnog postupanja zbog kojeg je došlo do pritužbe s točnim činjeničnim opisom tog neetičnog postupanja; u suprotnom se pritužbe neće uzimati u obzir.
Ako je to moguće, uz pritužbu se mogu priložiti dokazi ili podnositelj pritužbe može predložiti njihovo izvođenje.
2. Prijava nepravilnosti u Fortenova grupi d.d. sukladno Zakonu o zaštiti prijavitelja nepravilnosti
U skladu sa Zakonom o zaštiti prijavitelja nepravilnosti, Fortenova grupa d.d. uspostavila je sustav unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti i imenovala Povjerljivu osobu i zamjenika koji su dužni štititi identitet prijavitelja.
Što su nepravilnosti ?
Nepravilnosti su radnje ili propusti koji su protupravni i odnose se na poslovanje Društva u vezi područja definiranih člankom 4. gore navedenog Zakona, a prijaviti ih može svaka fizička osoba koja je za nepravilnost saznala u svom radnom okruženju.
Kako se podnosi prijava nepravilnosti ?
Prijavu nepravilnosti moguće je podnijeti na sljedeći način:
- poštom,
- izravnom dostavom na adresu sjedišta Društva s naznakom “Za Povjerljivu osobu –
ne otvarati” - elektroničkom poštom na e-mail adresu Povjerljive osobe:
povjerljiva.osoba@fortenovagrupa.hr - telefonskim pozivom na broj s automatskom sekretaricom: +385 1 237 2555
- na zahtjev prijavitelja, fizičkim sastankom u razumnom roku.
Što sve mora sadržavati prijava nepravilnosti?
Prijava Nepravilnosti mora sadržavati:
– podatke o prijavitelju nepravilnosti,
– podatke o prijavljenoj osobi/osobama,
– opis ili informacije o nepravilnosti koja se prijavljuje,
– datum prijave.
Po zaprimanju prijave nepravilnosti Povjerljiva osoba zaštiti će identitet prijavitelja i povjerljivost informacija te pružiti sve informacije o zaštiti i njegovim/njenim pravima.