Menu
Zatvori
U najvećem maloprodajnom lancu u Hrvatskoj prodavaonice i skladišta adekvatno su opremljeni, a u svim trgovinama, skladištima i upravnoj zgradi provode se pojačane higijenske i sanitarne mjere
Dobro opremljene prodavaonice i skladišta
Sva skladišta i prodavaonice Konzuma dobro su opremljena, a zalihe se dodatno pojačavaju, osobito kad je riječ o namirnicama i proizvodima koje kupci u ovim trenucima najviše traže. Na taj je način Konzum u potpunosti spreman na povećanu potražnju u svim svojim trgovinama te poduzima sve mjere kako bi odgovorio i na eventualni budući porast potražnje. „Budući da očekujemo dodatno povećanje prometa u trgovinama, pojačali smo i nastavljamo povećavati zalihe proizvoda. Naši djelatnici redovito pune police i izlažu proizvode, no molimo kupce za razumijevanje i strpljenje ako nekih proizvoda u određenom trenutku nema na policama – to je samo zato što ih ne stignemo dovoljno brzo staviti na policu. Stavljamo fokus na namirnice i proizvode za kojima trenutno vlada najveća potražnja, a neke od njih i dodatno izlažemo u koridorima trgovina, kako bi kupcima bili još dostupniji. Provodimo sve mjere kako bi naši kupci mogli nabaviti sve što u ovom trenutku smatraju potrebnim“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.
Funkcionalan lanac opskrbe iz Hrvatske i inozemstva
Opskrbni lanac Konzuma i u ovim trenucima rasta potražnje dobro funkcionira te su sva skladišta dobro opremljena, uz dodatna povećanja zaliha. Kad je riječ o isporuci robe iz ugroženih područja, primjerice Italije, u Konzumu je uveden dodatne kontrole procesa uvoza robe te nastavljaju pratiti preporuke nadležnih institucija. U slučaju ograničenja isporuke iz te ili drugih zemalja imaju dovoljne zalihe proizvoda za neometano poslovanje.
„Kako bismo kupcima osigurali potrebne namirnice u slučaju ograničenja ili prekida isporuke iz ugroženih zemalja, neprestano tražimo i alternativne izvore nabave. Najveći naglasak stavljamo na suradnju s domaćim dobavljačima, koja je strateški prioritet u našem poslovanju od samog početka pa tako i u trenutnoj situaciji“, istaknuo je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma. Proizvodi domaćeg podrijetla u Konzumovom prometu sudjeluju s više od 75 posto, a u nekim svježim kategorijama kao što su voće i povrće, meso, riba i pekarski proizvodi taj se broj penje i na više od 80 posto.
Pojačane zaštitne mjere radi sigurnosti kupaca i zaposlenika
U svim prodavaonicama, skladištima i upravnoj zgradi Konzuma poduzimaju se sve mjere preventivne zaštite sukladno preporukama nadležnih institucija. Tako se uz redovite higijenske i sigurnosne procedure provode i pojačane higijenske i sanitarne mjere u lancu opskrbe, u prodavaonicama i uredskim prostorima te redovita dezinfekcija blagajni, opreme i POS uređaja. S ciljem dodatne zaštite sigurnosti kupaca i zaposlenika, uspostavljen je i operativni tim za krizna stanja, čiji su članovi dostupni u bilo koje doba dana i raspoloživi za okupljanje u vrlo kratkom roku u slučaju potrebe. Pripremljene su procedure i upute o postupanju u slučaju različitih mogućih scenarija vezanih za koronavirus za zaposlenike u svim prodavaonicama, skladištima i upravnoj zgradi.
„Konzumu su sigurnost i zdravlje kupaca i zaposlenika na prvom mjestu te smo stoga uveli dodatne preventivne mjere kako bi naši kupci sigurno i neometano mogli nastaviti obavljati kupnju. Nastavljamo pratiti situaciju kako bismo adekvatno reagirali ako nastanu nove okolnosti koje bi zahtijevale dodatna postupanja“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.
Kupnja putem interneta
Online trgovina bilježi veliki porast narudžbi te Konzum poduzima sve mjere kako bi kupcima i zaposlenicima maksimalno pojednostavio proces kupnje i dostave te otvorio što više termina dostave. Napravljen je i dodatni update na internetskoj stranici kako bi cjelokupni sustav funkcionirao i pod većim opterećenjem, resursi su usmjereni s usluge Pokupi na usluge Drive in i dostave na kućna vrata te su povećani resursi za komisioniranje i dostavu robe. Fokus je stavljen na proizvode koje kupci najviše traže, no i dalje su asortimanom pokrivene sve važnije kategorije proizvoda.
Roto dinamic preuzima kompletan HoReCa prodajni kanal u segmentu pića, na nivou Fortenova grupe
Veleprodaja Konzuma (Velpro) će se fokusirati na distribuciju hrane i neprehrambenih proizvoda u HoReCa kanalu i suradnju s nezavisnom trgovinom i Plus Marketima
Fortenova grupa donijela je odluku o konsolidaciji distribucije pića prema HoReCa kanalu pod kapom Roto dinamica. Početkom veljače 2020. unutar Grupe pokrenut će se projekt razdvajanja poslovanja unutar veleprodajnog segmenta, a u sklopu kojeg će se Roto dinamic fokusirati na distribuciju pića unutar kanala HoReCa kupaca, dok će Konzum, kojem je krajem godine pripojena kompanija Velpro – centar svoj poslovni fokus staviti na distribuciju hrane i neprehrambenih proizvoda u HoReCa kanalu. Ujedno će Velpro nastaviti i suradnju s malim trgovinama i nezavisnim maloprodajnim segmentom te će i dalje razvijati projekt Plus Marketa.
Roto dinamic s ukupnim prihodima od 954 milijuna kuna za 2019. godinu i više od 600 zaposlenika posluje u 15 prodajno distributivnih centara iz kojih svakodnevno distribuira portfelj pića i dodatnog asortimana na više od 7 000 dostavnih mjesta, dok u sezoni taj broj raste i na preko 10 000. Osim veleprodajne mreže, Roto dinamic razvija i maloprodajne diskonte pića idealne za sve kupce, kako ugostitelje koji čine više od 70% kupaca, tako i građane u potrazi za idealnim omjerom cijene i kvalitete te visokim nivoom usluge.
„Roto dinamic posluje već 28 godina te je od lokalnog distributera ojačao do nacionalnog veletrgovca s punom uslugom prema svim našim kupcima. Preuzimanje kompletne mreže kupaca iz HoReCa kanala u segmentu pića bio je prirodan slijed za nas jer na dinamičnom i izazovnom tržištu i kupci i naši dobavljači traže sigurnog partnera u prodaji i distribuciji pogotovo znajući sve izazove poslovanja u sezonskim mjesecima kad se i realizira većina prihoda. Naša snaga zasigurno prvenstveno leži u usmjerenosti prema kupcu i njegovim potrebama, što nas čini agilnom kompanijom s visokim nivoom usluge bez obzira gdje se naš kupac nalazi te s odgovorom na sve njegove potrebe.“, izjavio je Siniša Mužić, direktor društva Roto dinamica.
Velpro je prisutan na hrvatskom tržištu 19 godina, a u prošloj godini je ostvario prihod od 1,151 milijardi kuna i s više od 850 zaposlenih posluje u 16 prodajno distributivnih centara u kojima svojim kupcima nudi više od 10 000 artikala.
„Velpro je nakon pripajanja s Konzumom dodatno osnažio svoje poslovanje i osigurao dugoročnu održivost. Tijekom godina od strane naših kupaca prepoznati smo kao značajni strateški partner u razvoju nezavisne trgovine i HoReCe u Hrvatskoj. Nova specijalizacija veleprodajnog segmenta osigurat će nam još jači fokus na distribuciju hrane i neprehrambenih proizvoda u HoReCa kanalu. Jačanje turizma i segmenta HoReCe dugoročna su strateška odrednica Velpro-a koji svojom infrastrukturom i kvalitetom usluge može zadovoljiti potrebe naših kupaca. Nastaviti ćemo raditi na prilagodbi usluga i asortimana sukladno njihovim potrebama. Našim kupcima je osim distribucije, široki asortiman roba dostupan i u 16 Cash&Carry centara u kojima mogu u kratkom roku nabaviti sve za svoje restorane, hotele, trgovine i ostale prodajne objekte. Velpro danas posluje s više od 5 000 pravnih subjekata od čega je 450 pod brendom malih trgovina – Plus market i ima stratešku suradnju sa svim udrugama malih nezavisnih trgovaca na području Hrvatske.“– istaknuo je Slavko Ledić, predsjednik uprave Konzuma.
Daljnjom konsolidacijom veleprodaje unutar Fortenova grupe, osigurat će se još kvalitetniji poslovni fokus i specijalizacija, koja će rezultirati višom razinom usluge za krajnje veleprodajne kupce, optimizacijom opskrbnog lanca i ukupnog poslovanja te boljim iskorištavanjem sinergija. Jasnom strategijom obje kompanije će postići maksimalan učinak u prodaji i distribuciji te ponuditi ciljnim skupinama kupaca usmjerenu i fokusiranu veleprodajnu uslugu i ponudu koja će odgovoriti na sve potrebe njihovog poslovanja.