Menu
Zatvori
Gazirana prirodna mineralna voda Sarajevski kiseljak spada u najbolje prirodne mineralne vode u svijetu. Izvire iz dubine od 150 do 300 metara, a u svom protjecanju kroz staro eruptivno stijenje obogaćuje se mineralima, a tako prirodna i kristalno čista, s prirodno izbalansiranim odnosom minerala, puni se najsuvremenijim tehnologijama što doprinosi besprijekornoj kvaliteti. Po svom sastavu, Sarajevski kiseljak je natrij-kalcij-magnezij-hidrogenkarbonatna– Kisela sulfatna mineralna voda, a prvi pisani dokumenti o njezinom izvoru i punjenju potječu još iz davne 1864. godine. Kuriozitet je da je već 1891. u brojne europske države izvezeno 80 000 boca te mineralne vode. To je moja tajna!
VAŽNO JE ZNATI
Više od 100 brendova
Prva Konzumova samoposluga
otvorena je u Zagrebu 1957.
Danas Konzum dnevno
uslužuje pola milijuna kupaca
u više od 600 trgovina,
a jedini u Hrvatskoj ima on-line
maloprodajni kanal koji pokriva
više od 70 posto hrvatskih kućanstava
Tome treba pribrojati i kupce u sve propulzivnijoj Konzumovoj on-line trgovini budući da je Konzum jedini maloprodajni lanac u Hrvatskoj s vlastitom internetskom trgovinom u kojoj je moguće naručiti širok asortiman prehrambenih namirnica, higijenskih i kućanskih potrepština i brojnih drugih proizvoda. Broj korisnika internetske trgovine ima stalnu krivulju rasta, a usluga je dostupna je u gotovo 70 posto kućanstava u Hrvatskoj. Konzumov višekanalni pristup i dugogodišnja ulaganja u razvoj logističkih operacija i tehnologija čine ga predvodnikom novih trendova na tržištu. Ujedno, dugi niz godina njeguje i razvija strateške odnose s domaćim dobavljačima, a svoj uspjeh Konzum gradi i na stalnoj komunikaciji s kupcima, prepoznavanju njihovih želja i potreba.
Poslovanje na tom tržištu započelo je otvaranjem prvog Velpro centra u Sarajevu 2004., a godinu dana kasnije započinje poslovanje maloprodaje kroz razvoj i širenje mreže prodajnih objekata u Bosni i Hercegovini. Danas Konzum BiH ima više od 165 objekata u kojima kupuje više od 100.000 vjernih kupaca. U skladu s misijom, primarni cilj poslovanja su zadovoljstvo kupaca i njihove potrebe te ugodnost kupovine, a ponuda dnevno svježih i kvalitetnih proizvoda jedan su od glavnih fokusa. Dugoročno strateško opredjeljenje je pružanje kontinuirane podrška razvoju bosanskohercegovačkog gospodarstva kroz značajnu i dugoročnu suradnju s domaćim proizvođačima.
S lepezom proizvoda vrhunske
kvalitete i tehnološkim
procesima, Jamnica je danas
u povlaštenom društvu
najmodernijih europskih punionica
mineralnih i izvorskih voda
i bezalkoholnih pića
Izvori Jamničke kiselice poznati još iz vremena Kelta, tradicija tržišne eksploatacije koja je započela još 1828. godine, a napose promišljena ulaganja u modernizaciju, razvoj i nove tehnologije, dovele su danas Jamnicu u društvo najmodernijih europskih punionica mineralnih i izvorskih voda i bezalkoholnih pića. U sastavu Jamnice su punionice prirodne mineralne vode i bezalkoholnih pića u Pisarovini i Svetoj Jani u Hrvatskoj, Sarajevski kiseljak u BiH, punionica mineralne vode Fonyódi u Mađarskoj te vlastite distributivne kompanije u Sloveniji i Srbiji.
Mercator je najveći maloprodajni lanac u Sloveniji i jedna od vodećih maloprodaja u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Mercator posluje putem više formata te obuhvaća velike hipermarkete, supermarkete, kvartovske prodavaonice i male trgovine.
Mercator grupa posluje na četiri regionalna tržišta u više od 1.000 prodavaonica te zapošljava preko 20.000 ljudi. U Sloveniji i Bosni i Hercegovini posluje pod brandom Mercator, a u Srbiji i Crnoj Gori pod brandovima Roda i Idea.
U Mercatorovoj povijesti stalno su se događale promjene, ali se on uvijek prilagođavao potrebama svojih kupaca i uvodio mnoštvo inovacija. Mercator je bio prva maloprodaja u Sloveniji koja je uvela loyalty karticu, online prodavaonicu, brze blagajne, korištenje održivih vrećica za kupnju, plaćanje pametnim telefonom te višekanalnu platformu s različitim sadržajima. Iako je Mercator moderna maloprodaja s više formata prodavaonica, većini svojih kupaca i dalje je poznat kao ‘najbolji susjed’ te ga na svakom tržištu prepoznaju kao lokalnog trgovca pa ima više od 1,7 milijuna aktivnih korisnika loyalty kartica koje je izdala Mercatorova maloprodaja.
Njegova mreža pokriva 80 gradova i drugih lokacija, a kompanija posjeduje 300 prodavaonica branda IDEA, četiri IDEA online prodavaonice, 33 supermarketa branda Roda za velike obiteljske kupovine, dva centra i hipermarketa branda Mercator, četiri Velpro centra te jedan HoReCa centar za ugostiteljsku industriju. Po ukupnom prihodu Mercator-S ubraja se među deset najvećih kompanija u Srbiji, s gotovo 8300 zaposlenih koji svaki dan uslužuju više od 300.000 zadovoljnih kupaca. Brand je postao sinonimom za modernu i inovativnu trgovinu u kojoj možete obaviti brzu kupnju.
Razvijajući svoju mrežu supermarketa – prvo u Vojvodini, a potom i diljem Srbije – više od dva desetljeća, Roda je među kupcima uspjela stvoriti pozitivnu cjenovnu percepciju i pozicionirati se kao trgovina s najboljom ponudom lokalnih proizvoda.
Mercatorovi centri u Novom Beogradu i Novom Sadu svaki mjesec imaju više od 500.000 kupaca, a nude moderno iskustvo kupnje i besprijekornu uslugu.
Mercator, koji je na lokalnom tržištu zadržao dobru reputaciju i popularnost, sada u 79 prodavaonica nudi proizvode i usluge koji dokazuju Mercatorove standarde kvalitete te se brojnim aktivnostima i projektima prilagođava potrebama i očekivanjima kupaca.
Mercator-CG je kompanija orijentirana na budućnost, s jasnom vizijom da će dosljedne i odlučne promjene, dobra analiza, detaljni planovi i adekvatna organizacija biti prvi izbor i za kupce i za zaposlenike. Na putu prema tom cilju, kompanija Mercator-CG snažno je usmjerena na pružanje najbolje usluge, najšireg asortimana, konkurentnih cijena, sigurnih proizvoda, urednih prodavaonica i ugodnog okruženja za kupnju.
Posebno se ističu proizvodi Minute – delikatese, slastice, namazi, sendviči, brzi obroci i salate. Brojni Minute proizvodi više su puta nagrađivani kao inovativni te izabrani kao proizvod godine.
Zahvaljujući modernoj tvornici i konstantnim ulaganjima u kvalitetu i sigurnost proizvoda, kupci su prepoznali Mercator – Embu kao izvrsnog proizvođača instant-proizvoda od kakaa i desertnih preljeva. Mercator – Emba uspješno izvozi na 25 tržišta i većinu svojeg prihoda od prodaje, čak 86%, ostvaruje na inozemnim tržištima.
Uslužne stanice Maxen kupcima nude odličnu uslugu uz pomoć inovativnog arhitektonskog dizajna i uz korištenje najmodernije tehnologije. Maxenove usluge trenutno su dostupne na 21 lokaciji u Sloveniji, koje su ekološki prihvatljive i premašuju sve sigurnosne propise i standarde.
Brand je postao sinonimom za modernu i inovativnu trgovinu koja omogućava brzu kupnji i koja se na srbijanskome tržištu ističe najboljim izborom svježeg voća i povrća, pekarskih i mesnih proizvoda. U Crnoj Gori IDEA posluje u 126 prodavaonica, od čega su 123 male trgovine i 3 supermarketa.
Razvijajući više od dva desetljeća svoju mrežu supermarketa – prvo u Vojvodini, a potom diljem Srbije – Roda, jedan od Mercatorovih brandova u Srbiji, stvorila je pozitivnu cjenovnu percepciju među potrošačima i pozicionirala se kao trgovina s najboljom ponudom lokalnih proizvoda. Njezina je veličina čini idealnom uglavnom za velike i obiteljske kupnje.
PIK Vrbovec je već
80 godina sinonim za
vrhunsku kvalitetu mesa i mesnih prerađevina
i nacionalni čuvar tradicije
domaće mesne proizvodnje
Tradicija proizvodnje i prerade mesnih proizvoda u PIK-u Vrbovec traje već 80 godina, a unatoč tome što je industrija mesa vrlo zahtjevna i ovisi o brojnim vanjskim čimbenicima, utjecajima i kretanjima na tržištu, PIK Vrbovec je već dugi niz godina vodeća mesna industrija u Hrvatskoj i regiji te ima lidersku poziciju na domaćem tržištu svježeg crvenog mesa i mesnih prerađevina. Svoju poslovnu strategiju temelji na domaćoj sirovini, a ponosi se činjenicom da je i najveći nositelj oznake „Meso hrvatskih farmi“. Zahvaljujući visokim standardima kvalitete, modernim proizvodnim pogonima i logističkim centrima, kontinuiranom ulaganju u razvoj te poslovnoj filozofiji usmjerenoj prema tržištu i potrošaču, PIK je sinonim kvalitetnog mesa i prerađevina u Hrvatskoj.
Već dulje od 100 godina
Zvijezda je prava zvijezda industrije
u Hrvatskoj jer njezini proizvodi
po prepoznatljivosti i lojalnosti
potrošača zauzimaju najviša mjesta na tržištu
Zvijezda je prava zvijezda industrije u Hrvatskoj već dulje od 100 godina, a njezini proizvodi po prepoznatljivosti i lojalnosti potrošača zauzimaju najviša mjesta na tržištu. Taj prestiž ovaj najveći proizvođač jestivih ulja i jedini proizvođač margarina, biljnih masti, majoneze, delikatesnih proizvoda i ketchupa u Hrvatskoj prije svega temelji na vrhunskoj kvaliteti, jedinstvenim recepturama, dugogodišnjem iskustvu te praćenju nutricionističkih trendova i najsuvremenije tehnologije. Robne marke Zvijezda, Margo i Omegol sinonim su za kvalitetu, inovativnost i izvornost, što potvrđuju i brojna domaća i međunarodna priznanja koja osvajaju.
Tisak je gusta mreža više od
900 prodajnih mjesta u cijeloj Hrvatskoj,
najveći distributer tiskovina,
cigareta i prepaid bonova, ali i
snažna distribucijska kompanija za
dnevnu dostavu različitih vrsta roba
Ujedno je Tisak i vodeći hrvatski distributer tiskovina preko kojeg se proda više od 60 milijuna primjeraka novina godišnje. Putem Tiska do svojih kupaca dolaze i proizvođači cigareta i telekom operateri, prodavači prijevoznih i parkirnih karata, a godišnje se kroz Tisak otpremi milijun i pol pošiljki. Tisak ima jednu od najjačih distribucijskih mreža u Hrvatskoj koja svim vrstama kupaca, bez obzira na veličinu – malim obiteljskim prodavačima, lokalnim trgovačkim društvima, kao i najvećim nacionalnim trgovačkim lancima, osigurava dnevnu dostavu različitih vrsta roba iz svoje mreže.
S više od 7.000 adresa
svakodnevno opskrbljuje, Roto dinamic
suvereno vlada distribucijom
bezalkoholnih i alkoholnih pića te
popratnog asortimana za
HoReCa kanal u Hrvatskoj i regiji
S 15 prodajno distributivnih centara iz kojih se roba svakodnevno distribuira na više od 7.000 adresa, a u turističkoj sezoni I na više od 10.000 doveli su Roto dinamic na poziciju lidera u distribuciji bezalkoholnih i alkoholnih pića te popratnog asortimana za HoReCa kanal u Hrvatskoj i regiji. Kompanija je osnovana 1992., a stalan rast i ulaganje u razvoj otvorili su mu vrata suradnje s više od 130 proizvođača i uvoznika bezalkoholnih i alkoholnih pića, od čega je više od 50 vinarija. Ujedno je i ekskluzivni uvoznik nekoliko prestižnih internacionalnih brendova vina, piva i žestokih pića iz artisan kategorije.
Proizvodi koji su osmišljeni za svakoga
tko želi zamijeniti mesne proizvode proizvodima na biljnoj bazi te slijediti moderne trendove u prehrani,
pogodni za vegane i vegetarijance.
Proizvodi koji su osmišljeni za svakoga tko želi zamijeniti mesne proizvode proizvodima na biljnoj bazi te slijediti moderne trendove u prehrani, a pogodni su za vegane i vegetarijance. Liniju Planet of plants čini sedam proizvoda: burger, salama, ulje, majoneza, umak, namaz i kockica kokosa, a svi oni imaju par zajedničkih osobina – 100 % su biljnog podrijetla, uz 100 % okusa te ne sadržavaju jaja, gluten i soju, a bogati su proteinima dobivenim iz graška te vlaknima. Planet of plants linija proizvoda razvijena je u suradnji naših kompanija Zvijezda i PIK Vrbovec.
MultiPlus Card je najveći
koalicijski program nagrađivanja
u Hrvatskoj dok je MultiPlus Card d.o.o.
vodeća tvrtka za procesiranje
„loyalty“ transakcija u Adria regiji
budući da uspješno pruža operativne
usluge i procesira transakcije programa
nagrađivanja vjernosti u
Srbiji, BiH i Crnoj Gori i u Sloveniji.
U MultiPlusCard programu izdano je i registrirano više od 1,4 milijuna kartica aktivnih korisnika. Karticu trenutno koristi više od 70 posto kućanstava u Hrvatskoj, dok mobilnu aplikaciju Multiplus card ima više od 100.000 članova.
Partneri programa u Hrvatskoj su Konzum, Zagrebačka banka, Tisak, Abrakadabra, Sancta Domenica, Poliklinika Aviva, Meblo i Kare. Bonus kune korisnici mogu skupljati u Konzumu, Sancta Domenici, Abrakadabri i Tisku te svakim plaćanjem svojim Mastercard ili Maestro karticama Zagrebačke banke na bilo kojem prodajnom mjestu u zemlji, inozemstvu ili na internetu. Nakon toga Bonus kune mogu iskoristiti u Konzumu i Santa Domenici, dok Abrakadabra, Aviva, Meblo i Kare korisnicima nude popuste i i pogodnosti tijekom cijele godine.
Partneri programa u Srbiji su Sberbank, Mercator, Idea, Roda, Intesport, OMV, Mastercard, DDOR osiguranje, Galerija podova, Tehnomanija, Metro, FitPass, HBC i The Athlete’s foot, Pravo na bodove za kupovinu ostvaruje se prelaskom bodovnog praga kod barem jednog partnera tijekom jednog obračunskog perioda. Neki partneri imaju zajednički bodovni prag što znači da se svi sakupljeni bodovi kod tih partnera zbrajaju u jedan, zajednički prag.
Program lojalnosti u BiH je PikaKartica, a nositelj programa lojalnosti je tvrtka Superkartica d.o.o. Partneri programa u BiH su Marcator, Sberbank, Konzum, INA i Sarajevo osiguranje. Partneri programa imaju različite načine sakupljanja bodova, ali prilikom potrošnje bodovi kod svakog partnera vrijede isto. Svaki partner ima svoj bodovni prag koji je potrebno prijeći unutar jednog obračunskog perioda kako bi se ostvarilo pravo na povrat novca koje se može iskoristiti izravno s kartice. Neki partneri imaju zajednički bodovni prag što znači da svi sakupljeni bodovi kod tih partnera se zbrajaju pod jedan, zajednički prag.
Partneri programa lojalnosti SuperKartica u Crnoj Gori su IDEA, Hipotekarna banka, Lovćen osiguranje, Forest Lounge and Wine Bar, Saloni kuće mode i ljepote Zoran, hotel Ramada, saloni namještaja Grand, Deluxe Lighting,trgovine Paradiso, Orbis travel, Spa Media, centar za fizikalnu terapiju i rehabilitaciju, Galerija podova i Kids Land.
U programu se bodove sakupljati korištenjem Super Kartice prilikom kupovine u IDEA prodavaonicama i/ili prilikom plaćanja platnom Mastercard Super Karticom, bilo gdje u Crnoj Gori i inozemstvu.
Gazirana prirodna mineralna voda
Mg Mivela, osigurava uravnotežen unos
magnezija u organizam, a njen se unos
preporučuje svim uzrastima,
bez obzira na dob i spol.
Mg Mivela d.o.o. ima sjedište u Trsteniku, u Republici Srbiji. Kompanija posluje u sklopu Poslovne grupe Pića, u Poslovnom području Prehrana Fortenova grupe. Tvornica u kojoj se proizvodi MgMivela smještena je 800 metara od prirodnog izvora vode Mg Mivela koji se nalazi se na području sela Veluće kod Trstenika. Prvu analizu kemijsku analizu mineralne vode s izvora Veluća još 1901. napravio je prof. dr. Marko Leko i u njoj je našao 352 mg/1 MgO. Prva boca Mg Mivele na tržište je izašla 1985.
Prva Konzumova samoposluga
otvorena je u Zagrebu 1957.
Danas Konzum dnevno
uslužuje pola milijuna kupaca
u više od 600 trgovina,
a jedini u Hrvatskoj ima on-line
maloprodajni kanal koji pokriva
više od 70 posto hrvatskih kućanstava
Znaju koji sir kupujemo, kakav kruh volimo i kad dolazimo s posla. Oni su dio naših života, naših dobrih i loših dana. Konzumove trgovkinje i trgovci u svakom kutku Hrvatske i svakoga dana, lice su velikog stroja koji radi i kad sve drugo stoji. Zbog njih se kupci vraćaju. Pola milijuna ljudi svakoga dana prođe kroz Konzum. On je naša trgovina, dio našeg identiteta, vrijednost koja se mjeri vjernošću. Konzum je crvena mreža raširena u Hrvatskoj na 600 punktova svih veličina, od onih malih, kvartovskih dućana do onih Super u čijoj se veličini i ponudi možemo izgubiti. To je naš sigurni lanac – onaj u kojem svoju policu imaju i kvarnerski ribar i ravnokotarski voćar i zagorski mljekar. U više od 100 gradova i na većini hrvatskih otoka. Sa svojih 11.000 zaposlenih Konzum je i cijeli jedan grad. Recimo, Benkovac ili Matulji. I jedini u Hrvatskoj u koji možemo otići virtualno, iz fotelje, obaviti kupnju i opušteno, u fotelji čekati dostavu. I ima još. Više od 165 Konzumovih trgovina u Bosni i Hercegovini i više od 100.000 vjernih kupaca.
Poslovanje na tom tržištu započelo je otvaranjem prvog Velpro centra u Sarajevu 2004., a godinu dana kasnije započinje poslovanje maloprodaje kroz razvoj i širenje mreže prodajnih objekata u Bosni i Hercegovini. Danas Konzum BiH ima više od 165 objekata u kojima kupuje više od 100.000 vjernih kupaca. U skladu s misijom, primarni cilj poslovanja su zadovoljstvo kupaca i njihove potrebe te ugodnost kupovine, a ponuda dnevno svježih i kvalitetnih proizvoda jedan su od glavnih fokusa. Dugoročno strateško opredjeljenje je pružanje kontinuirane podrška razvoju bosanskohercegovačkog gospodarstva kroz značajnu i dugoročnu suradnju s domaćim proizvođačima.
Velpro je istinski veleprodajni partner brojnim profesionalnim kupcima u Hrvatskoj. Kapilarna raspršenost u Hrvatskoj, dugogodišnje njegovanje odnosa i visoka kvaliteta usluge učinile su ga vodećim veletrgovcem i pouzdanim partnerom brojnim hotelijerima i ugostiteljima, javnom sektoru, a osobito za više od 500 malih trgovaca okupljenih u Plus market formatu. Duže od 15 godina Velpro im kao strateški dobavljač jamči snagu i stabilnost i jača njihov položaj kroz osiguranje logističke podrške, povoljnije nabavne uvjete, promotivnu i marketinška podrška. Pružajući potporu njima, Velpro unapređuje hrvatsku trgovinu, ali i štiti domaću proizvodnju.
Dijamant je još
1980. proizveo prvi mazivi
margarin na domaćem tržištu.
I danas je „Dobro jutro“
nepobjedivi tržišni lider.
Omegol ulje koristi se pri prženju i pirjanju namirnica te pripremi salata. Omegol namaz, koji dolazi u inačici sa sjemenkama lana i namaz neutralne arome, odlična je podloga za sendviče, dok se Omegol namaz s bučinim uljem savršeno spaja već i s tostiranim kruhom. Omegol majoneza nadopunjuje svaki okus te je neizostavan dodatak sendviču i francuskoj salati. Sva tri proizvoda iz linije Omegol dolaze i s prestižnom oznakom V koju dodjeljuje Europska vegetarijanska unija (EVU) proizvodima bez sastojaka životinjskog podrijetla te potrošačima vegetarijanske i veganske prehrane omogućava da jednostavno prepoznaju i biraju proizvod za sebe.
S vremenom je Dobro jutro prerastao u liniju mazivih margarina koju danas čine Dobro jutro mliječni, Dobro jutro dijeta, Dobro jutro light, Dobro jutro s maslacem i Dobro jutro slani. Kao prirodan izvor esencijalnih masnih kiselina i vitamina, bez
kolesterola i trans-masnih kiselina, margarini Dobro jutro nutritivno su visoko vrijedne namirnice.
Spojimo upravo one okuse koji nose sve što ste ikada željeli osjetiti u onom prvom, ali i u posljednjem zalogaju. Za to postoji samo jedan – i to Dijamant način.
Tako je rafinirano jestivo suncokretovo ulje već desetljećima osnovni proizvod Dijamanta koji se dobiva postupkom rafinacije suncokretova ulja iz najkvalitetnijeg suncokretova sjemena s domaćih oranica. Osim suncokretova ulja, pod brendom Dijamant u ponudi su još ulje Mediteran i palmino ulje za prženje.
Kompanija Dijamant na tržištu je sinonim za jednog od najstarijih domaćih proizvođača majoneze jedinstvenog okusa, savršene teksture i prirodnih sastojaka. Proizvodnja Dijamant majoneze započela je još 1988. godine. Dijamant majoneza proizvodi se prema tradicionalnoj recepturi od svježih žumanjaka, bez konzervansa. Širok asortiman obuhvaća delikatesne, salatne i lagane majoneze, koje su rado viđeni gosti svih salata, sendviča, ali i blagdanskog stola.
Preljev od rabarbare, Tartar umak, Mexicana, Burger preljev samo su neki od okusa koji u kuhinju donose egzotiku i bude maštu i najvećih gurmana. Prateći potrebe svojih potrošača, Dijamant stalno razvija nove okuse preljeva i umaka, koji su nezaobilazan dodatak svim vrstama hladnih jela, sendvičima te jelima s mesom i povrćem.
Dijamant ketchupi proizvode se od kvalitetnog koncentrata rajčice. Baza kethcupa je – rajčica, ili kako joj samo ime govori -„rajski plod“ – koja sadrži vitamin C, folnu kiselinu i likopen, jedan od najjačih antioksidanata koji neutralizira i sprječava stvaranje slobodnih radikala u organizmu. Osim toga, likopen odolijeva svim tretmanima kod kuhanja i zadržava svoja blagotvorna svojstva. Dijamant ketchupe preporučujemo kao preljeve uz razna jela od mesa i povrća, sendviče, pizze i tjesteninu. U ponudi su tri okusa – blagi, ljuti i pizza ketchup.
S lepezom proizvoda vrhunske
kvalitete i tehnološkim
procesima, Jamnica je danas
u povlaštenom društvu
najmodernijih europskih punionica
mineralnih i izvorskih voda
i bezalkoholnih pića
Osvježava, utažuje žeđ, izvrsno se miješa s ostalim pićima, a za ljetnih vrućina nadomješta minerale. Jamnica je osvježavajuća gazirana prirodna mineralna voda bez kalorija koja se crpi iz izvora Janino vrelo s dubine od 500 metara, zaštićena od svakog onečišćenja. To je temelj njezine trajnosti i postojanosti kvalitete. Krasi je jedinstveni okus, izbalansirani sastav minerala te osvježavajuća gaziranost, a ima izrazito blagotvoran učinak na probavu. U svakom trenutku!
VAŽNO JE ZNATI
• gazirana prirodna mineralna voda
• prirodno sadržava minerale koje tijelo ne može samo proizvesti, a neophodni
su za pravilno funkcioniranje organizma
• uz prirodno uravnotežen mineralni sastav i gaziranost, Jamnicu krasi
jedinstveni okus, što je čini idealnim osvježavajućim pićem uz svaki obrok
• ima tradiciju proizvodnje od 1828. što se danas posebno ističe na svakoj bočici Jamnice
• Jamnica je u Hrvatskoj već godinama apsolutni tržišni lider u kategoriji gaziranih prirodnih mineralnih voda
Stiže u neočekivanoj kombinaciji naranče i pelina i aromatičnog spoja limuna i mente. Ima puni voćni okus jer sadrži čak 10 posto udjela voća, uz prstohvat aromatičnog bilja. Blago gazirana, zaslađena samo voćem i bez dodanog šećera pruža užitak bez grižnje savjesti, jer ima malo kalorija. Iz vrta prirode!
VAŽNO JE ZNATI
Jana Ice Tea proizveden je na bazi vode Jana uz dodatak biljnih ekstrakata, prirodnih aroma i voćnoga soka te se priprema u četiri bogata okusa: breskva, limun, šumsko voće-brusnica i menta-limeta. Ledeni čajevi Jana Ice Tea pružaju puni užitak u
osvježavajućim voćnim okusima. Okusi koji se vole!
VAŽNO JE ZNATI
Od drugih izotoničnih napitaka razlikuje ga palatinoza, šećer dobiven iz prirodnog izvora, šećerne repice, koji se apsorbira u cirkulaciju sporije od običnoga šećera i na taj način predstavlja dugotrajniji izvor energije. ProSport dolazi u tri okusa: limun-grejp, naranča i superfruits (crveno voće),koje sadržava i L-karnitin. Zbog toga što L-karnitin sudjeluje u staničnim reakcijama pretvorbe energije iz masti, sportaši ga tradicionalno smatraju energetskim pokretačem. Možeš više!
VAŽNO JE ZNATI
Dolazi u dva okusa. Sensation Limeta Kiwano donosi sklad voćnih sokova limete i kiwana, dok je nježna biljka, bazga, u kombinaciji s limunom postala je hit među potrošačima. Razbija monotoniju!
VAŽNO JE ZNATI
Na svojem tisućljetnom putu do podzemlja kroz slojeve mineralnih stijena, Jana se prirodno obogatila pa je odlikuje izniman mineralni sastav u kojemu se posebno ističe omjer kalcija i magnezija. To joj ujedno daje jedinstven i prepoznatljiv svilenkasti okus. Trenutak otvaranja boce, njezin je prvi susret s današnjim svijetom. To je i trenutak kada njezine vrijednosti postaju dio nas, jer najsuvremenija tehnologija omogućuje da se ta prirodna mineralna voda puni izravno u boce, bez vanjskih utjecaja, zadržavajući izvornu prirodnu čistoću. Upravo zato je Jana na najprestižnijem natjecanju Monde Selection – Međunarodnog instituta za kvalitetu – osvojila najvišu Grand Gold Quality Award.
VAŽNO JE ZNATI
Iz okrilja starih dolomitskih stijena, izvire s 800 m dubine, zaštićena od svih rizika onečišćenja, na svoj podzemni put je ušla prije 7000 godina čime je sačuvana njena iskonska kakvoća. Puni se izravno na izvoru u potpuno kontroliranom procesu, najmodernijom tehnologijom punjenja, optimalnog je mineralnog sastava koji joj daje blag i nježan okus. Dodatno prokuhavanje nije potrebno, prirodno je čista i zadovoljava sve higijenske standarde te je time potpuno sigurna za djecu.
Spoj prirodne mineralne vode Jana i prirodnih voćnih aroma, čine Janu vodu s okusom voća odličnim osvježenjem. Posebno će oduševiti one koji paze na unos kalorija, a i dalje žele uživati u vrhunskim voćnim okusima. Jana s okusom voća obogaćuje one trenutke u kojima želite jednostavno, a jedinstveno osvježenje. Voda s okusom zabave!
VAŽNO JE ZNATI
Jana vitamini mogu osigurati značajan udio dnevnih potreba za određenim vitaminima i mineralima, uz istodobno zadovoljavanje potrebe organizma za tekućinom što je posebno korisno kod povećanih tjelesnih ili mentalnih napora. Janu vitamin odlikuje izvrsni sastav na bazi prirodne mineralne vode Jana u kombinaciji s prirodnim aromama, malim udjelom soka te svega cca 14 kilokalorija na 100 ml. Izdrži ritam!
VAŽNO JE ZNATI
To niskokalorično gazirano alkoholno piće na bazi gazirane vode s voćnim aromama i 4 % alkohola predstavlja tzv. hard seltzer i svrstava se u kategoriju alkoholnih pića.
Riječ je o niskoenergetskim negaziranim napicima s prirodnim sastojcima i kombinacijama voćno-povrtnih okusa te vitaminima koji daju doprinos njegovoj nutritivnoj funkcionalnosti.
PIK Vrbovec je već
80 godina sinonim za
vrhunsku kvalitetu mesa i mesnih prerađevina
i nacionalni čuvar tradicije
domaće mesne proizvodnje
PIK šunke su među potrošačima najprepoznatljiviji brend, parizer PIKO omiljen je kod svih generacija, a Panona najpoznatija trajna kobasica. Širok asortiman i provjerena kvaliteta čine PIK proizvode najboljim izborom i zalogajem za sve prilike. Jedan od značajnijih razvojnih iskoraka u PIK-u zasigurno je projekt Manje je više, nastao na temelju prepoznatih zahtjeva i potreba potrošača za zdravijim, ali jednako kvalitetnim i ukusnim proizvodima. Zahvaljujući ovom jedinstvenom projektu, PIK Vrbovec tržištu je ponudio cjelokupan asortiman mesnih prerađevina pod brendom PIK, koje ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten niti soju, a istovremeno imaju i 25 posto manje soli.
Provjerena kvaliteta PIK svježeg pakiranog mesa leži u 100 posto hrvatskom podrijetlu, uzgoju i preradi. PIK surađuje s preko 100 domaćih farmi na područjima Slavonije, Baranje i središnje Hrvatske, a životinje se kroz ciklus uzgoja hrane isključivo odabranom domaćom stočnom hranom. PIK je najveći nositelj oznake Meso hrvatskih farmi koja potrošačima jamči kontroliranu sljedivost, garantirano podrijetlo i kvalitetu, što PIK meso čini najsočnijim i najukusnijim mogućim izborom za pripremu obroka za cijelu obitelj. Korištenjem vrhunske tehnologije pakiranja u potpunosti se zadržava svježina, kvaliteta, sočnost i boja mesa, a osigurava i zdravstvena ispravnost proizvoda. Uz PIK pakiranju svinjetinu, junetinu ili mljeveno meso, kuhanje nikad nije bilo sigurnije, lakše i kreativnije.
Dovoljno su male da stanu u džep te dovoljno velike da zadovolje nutritivne i energetske potrebe za cjelovitim snackom ili međuobrokom. Ne sadrže gluten, soju, pojačivače okusa, umjetna bojila i konzervanse. Ovom inovativnom linijom mesnih grickalica PIK Vrbovec prvi put izlazi iz rashladnih sustava nudeći potrošačima praktičan, nutritivno kvalitetan proizvod prigodan za svaku priliku.
Da bi svi uživali u dobrom roštilju najvažnije je odabrati meso provjerene i vrhunske kvalitete.
Vrhunski PIK grill proizvodi dolaze u prepoznatljivim crnim pliticama koje se lako otvaraju i omogućuju brzu i jednostavnu pripremu grill specijaliteta. Poznati PIK okus i širok izbor proizvoda – ćevapa, kobasica, pljeskavica, ražnjića i ostalih delicija zadovoljit će sve ljubitelje dobrog roštilja. Provjereno podrijetlo, širok asortiman i praktična pakiranja najbolji su preduvjeti da uz „Volim roštilj“ proizvode svi postanu umjetnici roštilja.
Sljeme je tradicionalan brend Zagreba i šire okolice, čija proizvodnja počinje krajem 19. stoljeća, a danas se proizvodi pod tim brendom, po starim, tradicionalnim recepturama rade u PIK-u Vrbovec. Ključni proizvodi, po kojima je Sljeme oduvijek bilo poznato i dominantno u sjeverozapadnoj Hrvatskoj, su čuvena Šunka u ovitku, Parizer, Šunka za pizzu, Buđola i Čajna pašteta u ovitku, što je dovoljan motiv da su ti proizvodi u cijelosti zadržali recepturu i okus tradicije Sljemena. Dobro poznati proizvodi iz asortimana Sljeme svoje ljubitelje imaju već dugi niz godina. Sljeme proizvodi su svugdje cijenjeni i prepoznatljivi po kvaliteti i pristupačni su širokom krugu potrošača.
S više od 7.000 adresa
svakodnevno opskrbljuje, Roto dinamic
suvereno vlada distribucijom
bezalkoholnih i alkoholnih pića te
popratnog asortimana za
HoReCa kanal u Hrvatskoj i regiji
Gotovo da i nema hotela, restorana i kafića u Hrvatskoj u koji njihove terenske ekipe nisu ušle u proteklih 30 godina. Iza njih su nebrojeni prijeđeni kilometri i tržište pokriveno s 15 prodajno distributivnih centara iz kojih se roba svakodnevno distribuira na više od 7.000 adresa, a u turističkoj sezoni na više od 10.000. Brzo i pouzdano.
A gotovo da i nema pića koje Roto dinamic ne distribuira, jer surađuje s više od 130 proizvođača i uvoznika bezalkoholnih i alkoholnih pića, od čega je više od 50 vinarija. Ujedno je i ekskluzivni uvoznik nekoliko prestižnih internacionalnih brendova vina, piva i žestokih pića iz artisan kategorije. Uz to, Roto dinamic je razvio i svoje maloprodajne diskonte pića – idealna mjesta za nabavku pića jer daju izvrstan omjer cijene i kvalitete i visoku razinu usluge. Ugostitelji su to prvi prepoznali jer oni čine više od 70 posto kupaca.
I još ima pouzdanu i brzu on line trgovinu, kao i vlastitu robnu marku Profi Line za različite proizvode potrebne u ugostiteljstvu – od šećera, meda i mlijeka do sredstva za čišćenje i održavanje.
Gazirana prirodna mineralna voda
Sarajevski kiseljak spada u
najbolje prirodne mineralne vode u svijetu.
Izvire iz dubine od 150 do 300 metara, a u svom protjecanju kroz staro eruptivno stijenje obogaćuje se mineralima, a tako prirodna i kristalno čista, s prirodno izbalansiranim odnosom minerala, puni se najsuvremenijim tehnologijama što doprinosi besprijekornoj kvaliteti. Po svom sastavu, Sarajevski kiseljak je natrij-kalcij-magnezij-hidrogenkarbonatna– Kisela sulfatna mineralna voda, a prvi pisani dokumenti o njezinom izvoru i punjenju potječu još iz davne 1864. godine. Kuriozitet je da je već 1891. u brojne europske države izvezeno 80 000 boca te mineralne vode. To je moja tajna!
VAŽNO JE ZNATI
Sara je prirodna negazirana mineralna voda provjerenog porijekla, besprijekorne čistoće i izbalansiranog mineralnog sastava, s niskim sadržajem natrija. Odlikuje je lagani i svježi okus, a osigurava zdravo osvježenje u svakoj prilici. Sara se najsuvremenijom tehnologijom, bez vanjskih utjecaja, puni izravno u boce i tako ostaje u svom izvornom obliku. Rođena u prirodi!
VAŽNO JE ZNATI
Sky pića tržištu su predstavljena 2002. godine. Jedinstvenog okusa, predstavljaju idealno osvježenje u svakoj prilici. Meni nema bolje Cole!
VAŽNO JE ZNATI
Već dulje od 100 godina
Zvijezda je prava zvijezda industrije
u Hrvatskoj jer njezini proizvodi
po prepoznatljivosti i lojalnosti
potrošača zauzimaju najviša mjesta na tržištu
Zvijezdi to uspijeva još od 1916. godine. Birajući stogodišnju tradiciju i kvalitetu Zvijezde, Zvijezdino suncokretovo ulje najsnažnija je robna marka i prvi izbor domaćih potrošača, a nalazi se u gotovo svim kuhinjama u Hrvatskoj. Uz Zvijezda suncokretovo ulje, tu su još i Zvijezdino:
– Biljno ulje
– Mediteran ulje
– Suncokretovo ulje 5+
– Omegol ulje
– Bučino ulje
– Ekstradjevičansko maslinovo ulje
Omegol ulje koristi se pri prženju i pirjanju namirnica te pripremi salata. Omegol namaz, koji dolazi u inačici sa sjemenkama lana i namaz neutralne arome, odlična je podloga za sendviče, dok se Omegol namaz s bučinim uljem savršeno spaja već i s tostiranim kruhom. Omegol majoneza nadopunjuje svaki okus te je neizostavan dodatak sendviču i francuskoj salati. Sva tri proizvoda iz linije Omegol dolaze i s prestižnom oznakom V koju dodjeljuje Europska vegetarijanska unija (EVU) proizvodima bez sastojaka životinjskog podrijetla te potrošačima vegetarijanske i veganske prehrane omogućava da jednostavno prepoznaju i biraju proizvod za sebe.
Obogaćen je vitaminima A i E te vitaminom D koji doprinosi održavanju normalnih kostiju i zubi. Margo nastaje iz srca suncokreta, a zbog dobrih masnoća koje sadržava, idealan je
izbor za uravnotežen obrok i izvrstan izvor energije za svaki dan. Dolazi u četiri izdanja – klasičan Margo nova, kremasti Margo jogurt, Margo s maslacem i Margo light.
Taj novi proizvod dolazi u dvije inačice – classic i slani. Butissimo classic obožavat će sve generacije jer pruža neutralan, a bogat okus, dok je Butissimo slani namijenjen onima koji vole zagristi intenzivnije zalogaje. Praktičan i ukusan, namaz Butissimo bit će dobar izbor za svaki obrok – i kao podloga za sendvič za doručak, i uz kombinaciju s marmeladom kad tijelo traži nešto slatko i kao dodatak jelima koja se pripremaju za ručak i večeru.
Dotad se majoneza smatrala luksuznim jelom koje se moglo pronaći samo u “finoj” kuhinji. Priprema je dugo trajala, a i namirnice nisu bile svima dostupne. Zvijezdinom proizvodnjom majoneza je postala lako dostupna gotovo svakom kućanstvu. Originalna se receptura strogo čuva i dosad se nije mijenjala. Pripremljena od svježih jaja i bez konzervansa, Zvijezda majoneza omiljeni je dodatak jelima koji povezuje sve okuse i generacije. Danas dolazi u cijeloj lepezi različitih inačica (Delikates majoneza – Light majoneza – Majoneza slanina – Čili majoneza – Majoneza s jogurtom – Ultra hot čili majoneza) a osim kao samostalni dodatak jelima, osnova je i brojnim novim umacima – Burger, Češnjak i Špeksi – koji su savršen dodatak svim vrstama jela, povrća, pohanog, paniranog mesa i ribe.
Zvijezdin ketchup dolazi u ljutoj i blagoj inačici te se priprema od pomno odabranih rajčica. Zvijezda ketchupi spašavaju svaki zalogaj dok se prilagođavaju individualnim potrebama i navikama svakog potrošača. Sočna rajčica glavna je zvijezda i BBQ umaka koji dolaze u dvije inačice – Zvijezda BBQ blagi i Zvijezda BBQ ljuti umak, za roštiljanja i druženja u prirodi kad jedva čekamo pobjeći od gradske vreve i poslovnih obaveza.
Gazirana prirodna mineralna voda
Mg Mivela, osigurava uravnotežen unos
magnezija u organizam, a njen se unos
preporučuje svim uzrastima,
bez obzira na dob i spol.
Doprinosi smanjenju umora i iscrpljenosti, normalnoj funkciji mišića te normalnom funkcioniranju živčanoga sustava. Ljudsko tijelo ne može samo proizvesti magnezij, i zato je nužno osigurati svakodnevni unos toga minerala iz prirodnih izvora: hrane i vode. Prirodni magnezij iz vode tijelo lakše apsorbira i iskorištava za vitalne funkcije. Zato je prirodna mineralna voda Mg Mivela idealan saveznik ljudskog organizma. A u samo jednoj litri Mg Mivele, nalazi se gotovo cijela dnevna doza magnezija potrebna ljudskom tijelu, a u njezinom nježnom i osvježavajućem okusu, svi mogu uživati svi bez ograničenja, obzira na dob ili spol. Neki mogu sve!
VAŽNO JE ZNATI
Dijamant je još
1980. proizveo prvi mazivi
margarin na domaćem tržištu.
I danas je „Dobro jutro“
nepobjedivi tržišni lider.
Kompanija Dijamant DOO lider je u proizvodnji jestivih ulja, margarina, biljnih masti, majoneze i delikatesnih proizvoda na bazi majoneze na tržištu Srbije. Duže od 80 godina svoje uspješno poslovanje temelji na kontinuiranoj kvaliteti, iskustvu i znanju svojih zaposlenika, a svoje mjesto u domovima potrošača Dijamant brani inovativnim rješenjima, stalno unaprjeđujući portfelj i nudeći im nove, neodoljive proizvode.
Gazirana prirodna mineralna voda
Sarajevski kiseljak spada u
najbolje prirodne mineralne vode u svijetu.
Gazirana prirodna mineralna voda Sarajevski kiseljak spada u najbolje prirodne mineralne vode u svijetu. Izvire iz dubine od 150 do 300 metara, a u svom protjecanju kroz staro eruptivno stijenje obogaćuje se mineralima, a tako prirodna i kristalno čista, s prirodno izbalansiranim odnosom minerala, puni se najsuvremenijim tehnologijama što doprinosi besprijekornoj kvaliteti. Po svom sastavu, Sarajevski kiseljak je natrij-kalcij-magnezij-hidrogenkarbonatna– Kisela sulfatna mineralna voda, a prvi pisani dokumenti o njezinom izvoru i punjenju potječu još iz davne 1864. godine. Kuriozitet je da je već 1891. u brojne europske države izvezeno 80 000 boca te mineralne vode. To je moja tajna!
VAŽNO JE ZNATI
Voćnjak Borinci i tvornica
za preradu povrća i voća u
zamrznute proizvode, s 14 linija
za proizvodnju i vrhunski skladišni prostori –
stupovi su na kojima počiva poslovanje Vinke
Vinka je osnovana 1967. godine, a poslovanje joj se temelji na dva važna segmenta – voćnjaku Borinci koji se prostire na 900 ha i tvornici za preradu povrća i voća u zamrznute proizvode. Kompanija organizira proizvodnju kao i skladištenje voća i povrća za preradu te pakiranje zamrznute proizvode za industrijske kupce, HORECA kanal i maloprodaju. Vinka ima čak 14 linija za proizvodnju koje ispunjavaju sve suvremene tehnološke zahtjeve kvalitete proizvoda te tri vrste tehnološki visokorazvijenih skladišta – za korjenasto povrće, za voće i povrće te skladište zamrznutih proizvoda.
Kapilarna raspršenost u Hrvatskoj,
dugogodišnje njegovanje odnosa i
visoka kvaliteta usluge učinile su ga vodećim
veletrgovcem i pouzdanim partnerom brojnim kupcima.
Velpro je istinski veleprodajni partner brojnim profesionalnim kupcima u Hrvatskoj.
Kapilarna raspršenost u Hrvatskoj, dugogodišnje njegovanje odnosa i visoka kvaliteta usluge učinile su ga vodećim veletrgovcem i pouzdanim partnerom brojnim hotelijerima i ugostiteljima, javnom sektoru, a osobito za više od 500 malih trgovaca okupljenih u Plus market formatu. Duže od 15 godina Velpro im kao strateški dobavljač jamči snagu i stabilnost i jača njihov položaj kroz osiguranje logističke podrške, povoljnije nabavne uvjete, promotivnu i marketinška podrška. Pružajući potporu njima, Velpro unapređuje hrvatsku trgovinu, ali i štiti domaću proizvodnju.
IDEA, kao jedan od
Mercatorovih brandova u Srbiji
je sinonim za modernu i inovativnu
trgovinu koja omogućava brzu kupnju.
IDEA, kao jedan od Mercatorovih brandova u Srbiji, danas posluje u 296 kvartovskih trgovina formata malih prodavaonica, Super i Organic te nudi pomno odabran asortiman proizvoda namijenjenih svakodnevnoj kupnji koji u trgovine stižu svakog jutra. Brand je postao sinonimom za modernu i inovativnu trgovinu koja omogućava brzu kupnji i koja se na srbijanskome tržištu ističe najboljim izborom svježeg voća i povrća, pekarskih i mesnih proizvoda. U Crnoj Gori IDEA posluje u 126 prodavaonica, od čega su 123 male trgovine i 3 supermarketa.
Jedan od Mercatorovih brandova
u Srbiji koji posluje kroz mrežu supermarketa,
pozicionirala se među potrošačima kao
povoljna trgovina za velike i obiteljske kupnje.
Razvijajući više od dva desetljeća svoju mrežu supermarketa – prvo u Vojvodini, a potom diljem Srbije – Roda, jedan od Mercatorovih brandova u Srbiji, stvorila je pozitivnu cjenovnu percepciju među potrošačima i pozicionirala se kao trgovina s najboljom ponudom lokalnih proizvoda. Njezina je veličina čini idealnom uglavnom za velike i obiteljske kupnje.
Tisak je gusta mreža više od
900 prodajnih mjesta u cijeloj Hrvatskoj,
najveći distributer tiskovina,
cigareta i prepaid bonova, ali i
snažna distribucijska kompanija za
dnevnu dostavu različitih vrsta roba
Svi u Hrvatskoj znaju što je Tisak. Vesela, puna šarena kućica i topli osmijeh. Na svakom je koraku, uvijek negdje neki radi. Toliko puta spas u zadnji čas.
Tisak broji 900 prodajnih mjesta i 3000 vrijednih zaposlenika u cijeloj Hrvatskoj.
On je poluga bez koje izdavači u Hrvatskoj ne bi prodavali više od 60 milijuna primjeraka novina godišnje – 900 stranih i 680 domaćih izdanja. S njim do svojih kupaca dolaze i proizvođači cigareta i telekom operateri, prodavači prijevoznih i parkirnih karata, tamo se plaćaju računi, mijenja novac ili preuzima paket. Godišnje se kroz Tisak otpremi milijun i pol pošiljki.
S više od 500 vozila Tisak je i dostavna sila. Za svojih 1300 veleprodajnih kupaca dnevno obavlja dostave na više od 6.500 lokacija.
Tisak je spoj tradicije i modernog. To je proaktivna i dinamična kompanija, koja prati komunikacijska i tehnološka dostignuća. I uz mnoštvo starog, stalno ima nešto novo.
Veza Fortenova grupe s
tehnološkim svijetom i sistem
integrirana kompanija za
usluge razvoja, implementacije,
integracije i podrške poslovnih
informacijskih sustava i rješenja
mStart je poslovno tehnološka tvrtka koja pruža usluge razvoja, implementacije, integracije i podrške poslovnih informacijskih sustava i rješenja. Nudi širok spektar rješenja, od ERP-a i DMS rješenja do poslovnog izvještavanja, analitike, kao i rješenja za platni promet, infrastrukturu te sigurnosne usluge. Tvrtka danas zapošljava tehnološke stručnjake sa znanjem u implementaciji i
podršci vodećih svjetskih tehnoloških rješenja za poslovne sustave, temeljeno na suradnji s nekima od najvećih kompanija u regiji. Partner je s vodećim svjetskim IT dobavljačima poput SAP-a, Microsofta, Oraclea, IBM-a, BMC-a, a poslovni procesi usklađeni su s međunarodnim normama ISO 27001 za upravljanje informacijskom sigurnošću te PCIDSS za sigurnost transakcija kartičnih plaćanja.