hr en

Kako aktivirati Fortecom korisnički račun?

Korisnički račun je postojeći za trajanja vašeg zaposlenja u kompaniji Fortenova grupe. Kako biste aktivirali svoj račun slijedite opisane korake danim redoslijedom – 1 ili 2 te obavezno 3:

Aktivacijski link (ili kod) zaprimili ste od svoje kompanije kroz:

  • (1) Pismo
  • (2) E-mail ili SMS

 

1) Aktivacija korisničkog računa (aktivacijski podaci dostavljeni pismom)

Skenirati jedinstveni QR kod dostavljen u pismu – za skeniranje koda s mobilnog uređaja, potrebna je aplikacija (Na trgovinama za preuzimanje aplikacija postoje brojne besplatne aplikacije za skeniranje QR koda koje možete pronaći traženjem pojma “QR code scanner“u  trgovini Google Play ili AppStore. Nakon što ste preuzeli aplikaciju i skenirali kod otvorite poveznicu koja se pojavila).

Jedinstveni QR kod dostavljen u pismu, vezan je isključivo uz vaše ime i prezime, i vrijedi isključivo za vaš korisnički račun u aplikaciji Fortecom. Kod nije dozvoljeno dijeliti s drugim osobama.

U pregledniku uređaja otvara se Fortecom stranica koja traži unos lozinke. Unesite (i zapamtite) lozinku koju želite koristiti.

Obratite pozornost piše li vaše korisničko ime ispod Account Email or Phone

Potvrdite Privacy Policy i kliknite „Sign Up“

Vaš račun je aktiviran! Kako biste mogli koristiti Fortecom potrebno je slijediti upute i pročitati te potvrditi inicijalne obavijesti.

 

2) Aktivacija korisničkog računa (aktivacijski podaci dostavljeni e-mailom ili SMS-om)

Klikom na dostavljenu poveznicu, u pregledniku vašeg mobilnog uređaja otvara se Fortecom stranica koja traži unos lozinku. Unesite (i zapamtite) lozinku koju želite koristiti.

Obratite pozornost piše li vaše korisničko ime ispod Account Email or Phone

Potvrdite Privacy Policy i kliknite „Sign Up“

Vaš račun je aktiviran! Kako biste mogli koristiti Fortecom potrebno je slijediti upute i pročitati te potvrditi inicijalne obavijesti.

 

3) Preuzmite aplikaciju Fortecom

Preuzmite aplikaciju Fortecom iz Google Playa ili AppStorea, ili skeniranjem ovog QR koda.

Ulogirajte se korisničkim imenom koje vam je dostavljeno u pismu, e-mailom ili SMS-om, i lozinkom koju ste sami postavili u koraku 1) ili 2).

Napomena: prilikom prvog korištenja mobilne aplikacije (nakon pročitanih inicijalnih obavijesti), aplikacija će vas tražiti da postavite PIN – odaberite i unesite četveroznamenkasti broj kojim ćete se spajati na aplikaciju (nije potrebno svaki put iznova unositi lozinku).

 

„Greška“:„Your account has been deactivated. Contact your admin for more information.“?

U slučaju da vam se javlja prikazana greška, kontaktirajte Fortecom tim u svojoj kompaniji putem e-maila fortecom@kompanija.xx i zatražite novi aktivacijski kod. Ako niste u mogućnosti poslati e-mail, kontaktirajte Odjel komunikacija u vašoj kompaniji direktno ili preko HR odjela.

 

Zaboravljena lozinka?

U slučaju zaboravljene lozinke (ili kakvih drugih poteškoća), također je potrebno kontaktirati Fortecom tim u svojoj kompaniji na načine opisane u prethodnom koraku i zatražiti izmjenu lozinke ili pojasniti problem.